آزمون های کمبریج

دانشگاه کمبریج انگلستان برای داوطلبان دریافت مدرک معتبر زبان انگلیسی جهت ارائه به دانشگاه ها و شرکت های بیزینسی، اقدام به برگزاری آزمون های زبان انگلیسی می نماید. بدین ترتیب، برای کودکان 7 ساله تا دانشجویان، سطوح مختلف آزمون برای داوطلبان دریافت مدرک معتبر انگلیسی، با عناوین مختلف آزمون های زبان را برگزار می کند. دقت داشته باشید تمامی مدارک زبان اعطا شده توسط دانشگاه کمبریج، بدون تاریخ انقضا بوده و مدت اعتبار نامحدود دارا می باشند. در ادامه به معرفی مختصر هر آزمون پرداخته شده است.

آزمون KET

آزمون KET میزان توانایی زبان آموزان را در بکارگیری انگلیسی روزمره در سطح پیش از متوسط می سنجد. این آزمون زبان دانشگاه کمبریج معیار پذیرفته شده ای برای سنجش قابلیت های پایه ای زبان عمومی است. دریافت نمره قبولی در آزمون KET به این معناست که زبان آموز می تواند در موقعیت های آشنا و روزمره از قبیل محیط کار و  تحصیل خود، خرید، درک مفهوم کلی بروشورهای مسافرتی و غیره از زبان انگلیسی استفاده نماید. علاقمندان به یادگیری زبان انگلیسی می توانند با بهره گیری از اطلاعات کامل آماده شده از این آزمون در سایت زونکن بهره مند شوند. اطلاعات نام برده شامل محتویات آزمون KET، مراکز برگزاری آزمونKET ، زمانبندی برگزاری آزمونKET ، هزینه شرکت در آزمونKET  و دانلود منابع معتبر آزمونKET  می باشد. از منابع آزمون KET به عنوان منابع یادگیری انگلیسی برای سفر یا اصطلاحات روزمره انگلیسی نیز می توان بهره برد.

همچنین علاقمندان به یادگیری زبان انگلیسی در آموزشگاه ها و گذراندن دوره های آمادگی آزمون KET در آموزشگاه می توانند با جستجوی KET یا انگلیسی در بخش دوره های تدریسی موتور جستجوی زونکن، لیست کامل آموزشگاه های ارائه دهنده دوره های آموزش زبان انگلیسی و برگزار کننده دوره های آمادگی آزمون KET را استخراج و جهت ثبت نام در کلاس های آموزش انگلیسی اقدام نمایند.

آزمون PET

آزمون PET که مخفف عبارت Preliminary English Test است، یکی از آزمون های رایج دانشگاه کمبریج بوده و نشان دهنده‌ تسلط داوطلبان بر اصول ابتدایی زبان انگلیسی و مهارت شان در استفاده از این اصول در زندگی روزمره است. علاقمندان به یادگیری زبان انگلیسی می توانند با بهره گیری از اطلاعات کامل آماده شده از این آزمون در سایت زونکن بهره مند شوند. اطلاعات نام برده شامل محتویات آزمون PET، مراکز برگزاری آزمونPET ، زمانبندی برگزاری آزمونPET ، هزینه شرکت در آزمونPET  و دانلود منابع معتبر آزمونPET  می باشد. از منابع آزمون PET به عنوان منابع یادگیری انگلیسی برای سفر یا اصطلاحات روزمره انگلیسی نیز می توان بهره برد.

همچنین علاقمندان به یادگیری زبان انگلیسی در آموزشگاه ها و گذراندن دوره های آمادگی آزمون PET در آموزشگاه می توانند با جستجوی PET یا انگلیسی در بخش دوره های تدریسی موتور جستجوی زونکن، لیست کامل آموزشگاه های ارائه دهنده دوره های آموزش زبان انگلیسی و برگزار کننده دوره های آمادگی آزمون PET را استخراج و جهت ثبت نام در کلاس های آموزش انگلیسی اقدام نمایند.

آزمون FCE

FCE اولین مدرک زبان انگلیسی می باشد. در جدول CEFR (مرجع مشترک اروپاآزمون FCE پس از آزمون PET و قبل از آزمون CAE قرار گرفته است. این آزمون، دانش زبانی زبان آموزان را  در سطح فرا میانی upper intermediate مورد ارزیابی قرار می دهد. علاقمندان به یادگیری زبان انگلیسی می توانند با بهره گیری از اطلاعات کامل آماده شده از این آزمون در سایت زونکن بهره مند شوند. اطلاعات نام برده شامل محتویات آزمون FCE، مراکز برگزاری آزمونFCE ، زمانبندی برگزاری آزمونFCE ، هزینه شرکت در آزمونFCE  و دانلود منابع معتبر آزمونFCE  می باشد. از منابع آزمون FCE به عنوان منابع یادگیری انگلیسی برای سفر یا اصطلاحات روزمره انگلیسی نیز می توان بهره برد.

همچنین علاقمندان به یادگیری زبان انگلیسی در آموزشگاه ها و گذراندن دوره های آمادگی آزمون FCE در آموزشگاه می توانند با جستجوی FCE یا انگلیسی در بخش دوره های تدریسی موتور جستجوی زونکن، لیست کامل آموزشگاه های ارائه دهنده دوره های آموزش زبان انگلیسی و برگزار کننده دوره های آمادگی آزمون FCE را استخراج و جهت ثبت نام در کلاس های آموزش انگلیسی اقدام نمایند.

آزمون CAE

آزمون زبان انگلیسی سطح پیشرفته دانشگاه کمبریج یا به عبارتی CAE آزمونی بین المللی، طراحی شده توسط بخش آزمایش و ارزیابی زبانی دانشگاه کمبریج که برای سطح پیشرفته طراحی شده استمدرک آزمون CAE به طور معمول قابل ارائه به دانشگاه ، محل کار و یا سازمان مهاجرت است. علاقمندان به یادگیری زبان انگلیسی می توانند با بهره گیری از اطلاعات کامل آماده شده از این آزمون در سایت زونکن بهره مند شوند. اطلاعات نام برده شامل محتویات آزمون CAE، مراکز برگزاری آزمونCAE ، زمانبندی برگزاری آزمونCAE ، هزینه شرکت در آزمونCAE  و دانلود منابع معتبر آزمونCAE  می باشد. از منابع آزمون CAE به عنوان منابع یادگیری انگلیسی برای سفر یا اصطلاحات روزمره انگلیسی نیز می توان بهره برد.

همچنین علاقمندان به یادگیری زبان انگلیسی در آموزشگاه ها و گذراندن دوره های آمادگی آزمون CAE در آموزشگاه می توانند با جستجوی CAE یا انگلیسی در بخش دوره های تدریسی موتور جستجوی زونکن، لیست کامل آموزشگاه های ارائه دهنده دوره های آموزش زبان انگلیسی و برگزار کننده دوره های آمادگی آزمون CAE را استخراج و جهت ثبت نام در کلاس های آموزش انگلیسی اقدام نمایند.

آزمون CPE

CPE به انگلیسى مخفف Certificate of Proficiency in English بوده و بالاترین مدرک زبان انگلیسى است که از سوى دانشگاه کمبریج انگلستان اعطا می گرددقبولى در آزمون CPE به معناى دارا بودن سطح C2 با مقیاس مرجع مشترک اروپا (CEFR) می باشد و متقاضیانى که موفق به کسب این مدرک شوند، سطح زبانى لازم براى تحصیل یا اشتغال در مقاطع و مدارج عالى را دارا می باشند علاقمندان به یادگیری زبان انگلیسی می توانند با بهره گیری از اطلاعات کامل آماده شده از این آزمون در سایت زونکن بهره مند شوند. اطلاعات نام برده شامل محتویات آزمون CPE، مراکز برگزاری آزمونCPE ، زمانبندی برگزاری آزمونCPE ، هزینه شرکت در آزمونCPE  و دانلود منابع معتبر آزمونCPE  می باشد. از منابع آزمون CPE به عنوان منابع یادگیری انگلیسی برای سفر یا اصطلاحات روزمره انگلیسی نیز می توان بهره برد.

همچنین علاقمندان به یادگیری زبان انگلیسی در آموزشگاه ها و گذراندن دوره های آمادگی آزمون CPE در آموزشگاه می توانند با جستجوی CPE یا انگلیسی در بخش دوره های تدریسی موتور جستجوی زونکن، لیست کامل آموزشگاه های ارائه دهنده دوره های آموزش زبان انگلیسی و برگزار کننده دوره های آمادگی آزمون CPE را استخراج و جهت ثبت نام در کلاس های آموزش انگلیسی اقدام نمایند.

آزمون های انگلیسی | آزمون های فرانسوی | آزمون های اسپانیایی | آزمون های ترکی استانبولی | آزمون های آلمانی | آزمون های ایتالیایی

 جهت اطلاع از پکیج های آمادگی آزمون های زبان، نکات مهم در اپلای، موقعیت های تحصیلی همراه با فاند و تجربیات دانشجویان موفق در اپلای به اینستاگرام و تلگرام زونکن اپلای بپیوندید.

 

کاربر گرامی سایت در حال بروزرسانی است. در صورت بروز هر گونه مشکل، پیشتر از شما پوزش می خواهیم. تا چند ساعت آینده مشکل برطرف خواهد شد.

A PHP Error was encountered

Severity: Core Warning

Message: Module 'timezonedb' already loaded

Filename: Unknown

Line Number: 0

Backtrace: