آزمون های اسپانیایی

زبان اسپانیایی سخت است و علاقمندان به یادگیری زبان اسپانیایی می بایست تلاش مضاعفی برای آمادگی و شرکت در آزمون زبان اسپانیایی داشته باشند. یکی از راه های یادگیری زبان اسپانیایی، استفاده از منابع معتبر آموزش اسپانیایی به صورت PDF یا در واقع آموزش رایگان اسپانیایی با PDF است که تاثیر خوبی در سرعت یادگیری اسپانیایی دارد. تیم زونکن برای سهولت داوطلبان مدرک زبان اسپانیایی جهت اخذ پذیرش از دانشگاه های اسپانیا، اقدام به معرفی انواع آزمون اسپانیایی همراه با مدرک معتبر زبان اسپانیایی نموده است. همچنین جهت سهولت دسترسی داوطلبان آموزش اسپانیایی، منابع معتبر آموزش اسپانیایی را به صورت فایل های PDF همراه فایل های صوتی کتب اصلی با قابلیت دانلود در اختیار بازدیدکنندگان قرار داده است که با مراجعه به صفحه دانلود منابع هر آزمون می توانند از فایل های قابل دانلود منابع اسپانیایی بهره مند شوند.

آزمون DELE

آزمون DELE یکی از معتبرترین آزمون های زبان اسپانیایی است که در واقع یکی از مدارک معتبر اسپانیایی جهت ارائه به دانشگاه های این کشور می باشد. علاقمندان به یادگیری زبان اسپانیایی می توانند با بهره گیری از اطلاعات کامل آماده شده از این آزمون در سایت زونکن بهره مند شوند. اطلاعات نام برده شامل محتویات آزمون DELE، مراکز برگزاری آزمون DELE، زمانبندی برگزاری آزمون DELE، هزینه شرکت در آزمون DELE و دانلود منابع معتبر آزمون DELE می باشد. از منابع آزمون DELE به عنوان منابع یادگیری اسپانیایی نیز می توان بهره برد.

همچنین علاقمندان به یادگیری زبان اسپانیایی در آموزشگاه ها می توانند با جستجوی اسپانیایی در بخش دوره های تدریسی موتور جستجوی زونکن، لیست کامل آموزشگاه های ارائه دهنده دوره های آموزش زبان اسپانیایی را استخراج و جهت ثبت نام در کلاس های آموزش اسپانیایی اقدام نمایند.

 

آزمون های انگلیسی | آزمون های فرانسوی | آزمون های اسپانیایی | آزمون های ترکی استانبولی | آزمون های آلمانی | آزمون های ایتالیایی

 جهت اطلاع از پکیج های آمادگی آزمون های زبان، نکات مهم در اپلای، موقعیت های تحصیلی همراه با فاند و تجربیات دانشجویان موفق در اپلای به اینستاگرام و تلگرام زونکن اپلای بپیوندید.

 

کاربر گرامی سایت در حال بروزرسانی است. در صورت بروز هر گونه مشکل، پیشتر از شما پوزش می خواهیم. تا چند ساعت آینده مشکل برطرف خواهد شد.

A PHP Error was encountered

Severity: Core Warning

Message: Module 'timezonedb' already loaded

Filename: Unknown

Line Number: 0

Backtrace: