آزمون های ترکی استانبولی

زبان ترکی استانبولی به عنوان زبان بین المللی برای دریافت مدرک زبان جهت اخذ پذیرش تحصیلی یا کاری از دانشگاه های ترکیه است. علاقمندان به یادگیری زبان ترکی استانبولی می بایست در چهار مهارت زبان یعنی، شنیدن، صحبت کردن، نوشتن و خواندن مهارت کافی را جهت دریافت مدرک ترکی با نمره بالا فراگیرند. یکی از راه های یادگیری زبان ترکی، استفاده از منابع معتبر آموزش ترکی استانبولی به صورت PDF یا در واقع آموزش رایگان ترکی استانبولی با PDF است که تاثیر خوبی در سرعت یادگیری زبان ترکی دارد. تیم زونکن برای سهولت داوطلبان انواع مدرک زبان ترکی جهت اخذ پذیرش از دانشگاه های ترکیه، اقدام به معرفی انواع آزمون ترکی استانبولی برای دانشجویان نموده است. همچنین جهت سهولت دسترسی داوطلبان آموزش ترکی استانبولی، منابع معتبر آموزش ترکی را به صورت فایل های PDF همراه فایل های صوتی کتب اصلی با قابلیت دانلود در اختیار بازدیدکنندگان قرار داده است که با مراجعه به صفحه دانلود منابع هر آزمون می توانند از فایل های قابل دانلود منابع ترکی استانبولی بهره مند شوند.

آزمون تومر

آزمون TÖMER برای سنجش سطح دانش زبان ترکی استانبولی داوطلبان ساخته شده است. این آزمون در سال ۱۹۸۴ برای اولین بار برگزار شد و از آزمون ها و انجمن های بین المللی آموزش زبان همچون British Council، Alliance Francaisse الهام گرفته شده است. آزمون Tomer یکی از معتبرترین آزمون های زبان انگلیسی است که در واقع یکی از مدارک معتبر انگلیسی جهت ارائه به دانشگاه هایی که به زبان انگلیسی تدریس می کنند، است. علاقمندان به یادگیری زبان ترکی استانبولی می توانند با بهره گیری از اطلاعات کامل آماده شده از این آزمون در سایت زونکن بهره مند شوند. اطلاعات نام برده شامل محتویات آزمون Tomer، مراکز برگزاری آزمونTomer ، زمانبندی برگزاری آزمونTomer ، هزینه شرکت در آزمونTomer و دانلود منابع معتبر آزمونTomer  می باشد. از منابع آزمون Tomer به عنوان منابع یادگیری انگلیسی برای سفر یا اصطلاحات روزمره انگلیسی نیز می توان بهره برد.

همچنین علاقمندان به یادگیری زبان ترکی در آموزشگاه ها و گذراندن دوره های آمادگی آزمون تومر در آموزشگاه می توانند با جستجوی Tomer یا ترکی استانبولی در بخش دوره های تدریسی موتور جستجوی زونکن، لیست کامل آموزشگاه های ارائه دهنده دوره های آموزش زبان ترکی و برگزار کننده دوره های آمادگی آزمون تومر را استخراج و جهت ثبت نام در کلاس های آموزش ترکی استانبولی اقدام نمایند.

 

آزمون های انگلیسی | آزمون های فرانسوی | آزمون های اسپانیایی | آزمون های ترکی استانبولی | آزمون های آلمانی | آزمون های ایتالیایی

 جهت اطلاع از پکیج های آمادگی آزمون های زبان، نکات مهم در اپلای، موقعیت های تحصیلی همراه با فاند و تجربیات دانشجویان موفق در اپلای به اینستاگرام و تلگرام زونکن اپلای بپیوندید.

 

کاربر گرامی سایت در حال بروزرسانی است. در صورت بروز هر گونه مشکل، پیشتر از شما پوزش می خواهیم. تا چند ساعت آینده مشکل برطرف خواهد شد.