آزمون های ایتالیایی

علاقمندان به یادگیری زبان ایتالیایی یا شرکت در آزمون های زبان ایتالیایی که لیست کامل آن همراه ریز مشخصات مورد نیاز داوطلبان برای هر آزمون آمده است، می توانند با مراجعه به مشخصات هر آزمون از میزان اعتبار آن برای دانشگاه ها یا شرکت های ایتالیایی مطلع شوند. یکی از راه های یادگیری زبان ایتالیایی، استفاده از منابع معتبر آموزش ایتالیایی به صورت PDF یا در واقع آموزش رایگان ایتالیایی با PDF است که تاثیر خوبی در سرعت یادگیری زبان ایتالیایی دارد. تیم زونکن برای سهولت داوطلبان انواع مدرک زبان ایتالیایی جهت اخذ پذیرش از دانشگاه های ایتالیا، اقدام به معرفی انواع آزمون های ایتالیایی همراه با مدرک معتبر زبان ایتالیایی نموده است. همچنین جهت سهولت دسترسی داوطلبان آموزش ایتالیایی، منابع معتبر آموزش زبان ایتالیایی را به صورت فایل های PDF همراه فایل های صوتی کتب اصلی با قابلیت دانلود در اختیار بازدیدکنندگان قرار داده است که با مراجعه به صفحه دانلود منابع هر آزمون می توانند از فایل های قابل دانلود منابع ایتالیایی بهره مند شوند.

آزمون CILS

آزمون CILS یا آزمون چیلز ایتالیایی، یکی از معتبرترین آزمون های زبان ایتالیایی است که در واقع یکی از مدارک معتبر ایتالیایی جهت ارائه به دانشگاه های این کشور برای ادامه تحصیل یا ارائه به سفارت این کشور برای مهاجرت به ایتالیا می باشد. علاقمندان به یادگیری زبان ایتالیایی می توانند با بهره گیری از اطلاعات کامل آماده شده از این آزمون در سایت زونکن بهره مند شوند. اطلاعات نام برده شامل محتویات آزمون CILS، مراکز برگزاری آزمون CILS، زمانبندی برگزاری آزمون CILS، هزینه شرکت در آزمون CILS و دانلود منابع معتبر آزمون CILS می باشد. از منابع آزمون CILS به عنوان منابع یادگیری ایتالیایی نیز می توان بهره برد.

همچنین علاقمندان به یادگیری زبان ایتالیایی در آموزشگاه ها می توانند با جستجوی ایتالیایی در بخش دوره های تدریسی موتور جستجوی زونکن، لیست کامل آموزشگاه های ارائه دهنده دوره های آموزش زبان ایتالیایی را استخراج و جهت ثبت نام در کلاس های آموزش ایتالیایی اقدام نمایند.

آزمون CELI

آزمون CELI یکی از معتبرترین آزمون های زبان ایتالیایی است که در واقع یکی از مدارک معتبر ایتالیایی جهت ارائه به دانشگاه های این کشور برای ادامه تحصیل یا ارائه به سفارت این کشور برای مهاجرت به ایتالیا می باشد. علاقمندان به یادگیری زبان ایتالیایی می توانند با بهره گیری از اطلاعات کامل آماده شده از این آزمون در سایت زونکن بهره مند شوند. اطلاعات نام برده شامل محتویات آزمون CELI، مراکز برگزاری آزمون CELI، زمانبندی برگزاری آزمون CELI، هزینه شرکت در آزمون CELI و دانلود منابع معتبر آزمون CELI می باشد. از منابع آزمون CELI به عنوان منابع یادگیری ایتالیایی نیز می توان بهره برد.

همچنین علاقمندان به یادگیری زبان ایتالیایی در آموزشگاه ها می توانند با جستجوی ایتالیایی در بخش دوره های تدریسی موتور جستجوی زونکن، لیست کامل آموزشگاه های ارائه دهنده دوره های آموزش زبان ایتالیایی را استخراج و جهت ثبت نام در کلاس های آموزش ایتالیایی اقدام نمایند.

آزمون های انگلیسی | آزمون های فرانسوی | آزمون های اسپانیایی | آزمون های ترکی استانبولی | آزمون های آلمانی | آزمون های ایتالیایی

کاربر گرامی سایت در حال بروزرسانی است. در صورت بروز هر گونه مشکل، پیشتر از شما پوزش می خواهیم. تا چند ساعت آینده مشکل برطرف خواهد شد.