مراکز برگزاری آزمون CAE

مراکز برگزاری آزمون CAE

در حال حاضر ۱۴۰۰ مرکز آزمون CAE در ۱۱۷ کشور موجود می باشد که موسسه زبان سفیر گفتمان تا چند سال پیش یکی از این مراکز بود اما در حال حاضر مرکز معتبری که به صورت مستقیم با دانشگاه کمبریج برای برگزاری این آزمون در ارتباط باشد در ایران موجود نمی باشد. علاقمندان به شرکت در آزمون CAE 2021 می توانند در یکی از کشور های همسایه مطابق مشخصات مراکز معتبر که از سوی دانشگاه کمبریج معرفی شده است؛ اقدام به شرکت در آزمون CAE 2021 نمایند. در جدول زیر، مرکز های آزمون CAE 2021 برای داوطلبان دریافت مدرک انگلیسی از دانشگاه کمبریج درج شده است. چند نمونه از مراکز معتبر برگزاری آزمون CAE در سال 2021 در کشور های ترکیه، قطر، عمان، امارات، آذربایجان، ارمنستان، ازبکستان و گرجستان در جدول مراکز آزمون CAE 2021 درج شده است. داوطلبان شرکت در آزمون CAE 2021 جهت اطلاع از زمان دقیق برگزاری آزمون CAE 2021 در هر مرکز می توانند به صفحه زمانبندی برگزاری آزمون CAE 2021 مراجعه نمایند.

 

نام مرکز کشور شهر کد مرکز آدرس تلفن ایمیل
نام مرکز کشور شهر کد مرکز آدرس تلفن ایمیل

 

علاقمندان به کسب تمامی اطلاعات مورد نیاز در مورد آزمون CAE می توانند به هر یک از لینک های زیر مراجعه نمایند.

محتویات آزمون CAE | مراکز برگزاری آزمون CAE | هزینه آزمون CAE | زمانبندی برگزاری آزمون CAE | اعتبار مدرک آزمون CAE | منابع آزمون CAE

 جهت اطلاع از پکیج های آمادگی آزمون های زبان، نکات مهم در اپلای، موقعیت های تحصیلی همراه با فاند و تجربیات دانشجویان موفق در اپلای به اینستاگرام و تلگرام زونکن اپلای بپیوندید.

 

کاربر گرامی سایت در حال بروزرسانی است. در صورت بروز هر گونه مشکل، پیشتر از شما پوزش می خواهیم. تا چند ساعت آینده مشکل برطرف خواهد شد.

A PHP Error was encountered

Severity: Core Warning

Message: Module 'timezonedb' already loaded

Filename: Unknown

Line Number: 0

Backtrace: