دانلود کتاب Official IELTS Practice Materials 1

 

شما هم داوطلب شرکت در آزمون آیلتس هستید، با ما همراه شوید. زونکن با گردآوری مجموعه ای از معتبرترین منابع آیلتس، زبان آموزان را در جهت موفقیت در کسب بهترین نمره، کمک کرده است. در ادامه به معرفی یکی از منابع آیلتس پرداخته شده است.

کتابCambridge Official IELTS Practice Materials 1  یکی از معتبرترین منابع آزمون آیلتس است. این کتاب توسط Cambridge University Press به چاپ رسیده است. در همان ابتدای کتابCambridge Official IELTS Practice Materials 1  با یک فهرست غنی از مطالب روبرو می شوید. در Cambridge Official IELTS Practice Materials 1  شما یاد میگیرید که چه تکنیک ها و استراتژی هایی را برای پاسخگویی به بخش های مختلف آیلتس، reading, listening, writing, speaking به کار گیرید.  مهم نیست که در آیلتس جنرال یا آکادمیک شرکت می کنید، Cambridge Official IELTS Practice Materials 1 هر دو را پوشش می دهد. تست هایwriting ielts و reading ielts برای هر دو بخش جنرال و آکادمیک تنظیم شده است. پاسخنامه و متن نوشتاری لیسنینگ ها، نمونه تست های speaking و نحوه ارزیابی آن توسط تصحیح کنندگان، نمونه هایی از پاسخنامه رایتینگ (writing) داوطلبان و نظرات تصحیح کنندگان، از دیگر محتویات Cambridge Official IELTS Practice Materials 1 است.

اگر قصد شرکت در ielts و کسب نمره بالای ایلتس را دارید، Cambridge Official IELTS Practice Materials 1 پیشنهاد می شود. خرید منابع آمادگی آزمون زبان از طریق کتابفروشی ها و مراکز فروش کتاب های زبان بسیار وقت گیر و گاهی پر هزینه است. زونکن برای دسترسی سریع و راحت تر زبان آموزان و شرکت کنندگان، با کم ترین قیمت، امکان دانلود بهترین منابع ielts را فراهم کرده است. در ادامه شما می توانید PDF کتابCambridge IELTS 13 به همراه  فایل های صوتی را دانلود کنید. منابع برتر آیلتس را در زونکن پیدا کنید.

 

جهت خرید و دانلود کتاب Official IELTS Practice Materials 1 با حجم 74 مگابایت و مشاهده دیگر منابع آمادگی آزمون IELTS از زونکن شاپ بازدید نمایید.

جهت اطلاع از پکیج های آمادگی آزمون های زبان، نکات مهم در اپلای، موقعیت های تحصیلی همراه با فاند و تجربیات دانشجویان موفق در اپلای به اینستاگرام و تلگرام زونکن اپلای بپیوندید.

 

نکات مربوط به دانلود و استخراج فایل های فشرده شده

1-    دقت داشته باشید رمز تمامی فایل های فشرده "zounkan.com" می باشد.

2-    دقت داشته باشید برای استفاده از فایل های چند بخشی، می بایست هر دو بخش را ابتدا دانلود، سپس نسبت به استخراج (Extract) فایل های چند بخشی اقدام نمایید.

 

منابع آزمون IELTS

کاربر گرامی سایت در حال بروزرسانی است. در صورت بروز هر گونه مشکل، پیشتر از شما پوزش می خواهیم. تا چند ساعت آینده مشکل برطرف خواهد شد.

A PHP Error was encountered

Severity: Core Warning

Message: Module 'timezonedb' already loaded

Filename: Unknown

Line Number: 0

Backtrace: