دانلود کتاب Longman-IELTS Practice Tests Plus 3

 

داوطلب شرکت در آزمون آیلتس هستید؟ نمی دانید چه منابعی را برای کسب بهترین نمره آیلتس، مطالعه کنید؟ پس با ما همراه شوید. زونکن با گردآوری مجموعه ای از منابع امتحان آیلتس، زبان آموزان را در جهت موفقیت در آزمونacademic  ielts، کمک کرده است. در ادامه به معرفی یکی از منابع ایلتس پرداخته شده است.

کتاب های Longman-IELTS Practice Tests Plus یکی از بهترین منابع ielts هستند. این مجموعه کتاب ها که در 3 جلد موجودند، توسط انتشارات Pearson چاپ شده است. جلد اول و دوم Longman-IELTS Practice Tests Plus از طریق زونکن در اختیار زبان آموزان قرار گرفت. در ادامه به جلد سوم این مجموعه پرداخته ایم. در ابتدای کتاب Longman-IELTS Practice Tests Plus 3، شرح کاملی از امتحان آیلتس جنرال و آکادمیک و محتویات کتاب ارائه شده است. پس از مطالعه این بخش شما به طور کامل با محتویات آزمون آیلتس آشنا خواهید شد. سپس 7 مجموعه تست کامل در انتظار شماست. بعد از آن نوبت به تست های general training می رسد که بخش های reading  وwriting  آیلتس جنرال را پوشش می دهد. پاسخنامه کلیدی و متن نوشتاری نیز در ادامه کتاب قرار دارد.

اگر قصد شرکت در ielts و کسب نمره ایلتس را دارید، کتاب Longman-IELTS Practice Tests Plus 3 یکی از منابع مطالعه برای آیلتس است و می تواند تاثیر به سزایی در پیشرفت شما بگذارد. همچنین، وقت کافی ندارید تا در کتابفروشی ها و مراکز فروش کتاب های زبان دنبال منابع مطالعه برای آیلتس بگردید، زونکن برای دسترسی سریع و راحت تر زبان آموزان و شرکت کنندگان، با کم ترین قیمت، امکان دانلود بهترین منابع آزمون ielts را فراهم کرده است. در ادامه شما می توانید PDF کتاب Longman-IELTS Practice Tests Plus 3 را به همراه فایل های صوتی کتاب دانلود کنید. منابع برتر آیلتس را در زونکن پیدا کنید.

 

  جهت خرید و دانلود کتاب Longman-IELTS Practice Tests Plus 3 با حجم 303 مگابایت و مشاهده دیگر منابع آمادگی آزمون IELTS از زونکن شاپ بازدید نمایید.

جهت اطلاع از پکیج های آمادگی آزمون های زبان، نکات مهم در اپلای، موقعیت های تحصیلی همراه با فاند و تجربیات دانشجویان موفق در اپلای به اینستاگرام و تلگرام زونکن اپلای بپیوندید.

 

نکات مربوط به دانلود و استخراج فایل های فشرده شده

1-    دقت داشته باشید رمز تمامی فایل های فشرده "zounkan.com" می باشد.

2-    دقت داشته باشید برای استفاده از فایل های چند بخشی، می بایست هر دو بخش را ابتدا دانلود، سپس نسبت به استخراج (Extract) فایل های چند بخشی اقدام نمایید.

 

منابع آزمون IELTS

کاربر گرامی سایت در حال بروزرسانی است. در صورت بروز هر گونه مشکل، پیشتر از شما پوزش می خواهیم. تا چند ساعت آینده مشکل برطرف خواهد شد.