دانلود کتاب Cambridge IELTS 9

 

آیا شما هم داوطلب شرکت در آزمون آیلتس هستید؟ آیا با منابع مناسب آیلتس آشنا هستید؟ پس با ما همراه شوید. زونکن با گردآوری مجموعه ای از معتبرترین منابع آیلتس، زبان آموزان را در جهت موفقیت در کسب بهترین نمره، کمک کرده است. در ادامه به معرفی یکی از منابع مفید برای ielts پرداخته شده است.

کتاب Cambridge IELTS 9 از انتشارات Cambridge University Press یک منبع عالی برای گرامر آیلتس است. Cambridge IELTS 9شامل 9 عدد از نمونه تست های آزمون های پیشین آیلتس است.  4 نمونه تست ایلتس اکادمیک برای داوطلبان آیلس آکادمیک به همراه نمونه هایی از Reading و Writing برای داوطلبان آیلتس جنرال. پاسخنامه تمام  بخش ها حتی listening در انتهای Cambridge IELTS 9 آورده شده است. در هر صورتی فرقی نمی کند شما داوطلب شرکت در آزمون آیلتس جنرال یا آکادمیک هستید. Cambridge IELTS 9 یکی از منابع خوب برای آیلتس است. حتی اگر قصد شرکت در آزمون ielts را ندارید، می توانید از بخش Reading ،listening و Writing کتاب برای تقویت مهارت زبان بهره ببرید. زونکن برای دسترسی سریع و راحت تر زبان آموزان و شرکت کنندگان آزمون های زبان انگلیسی، منابع معتبر هر آزمون را گردآوری کرده و در اختیار علاقه مندان قرار داده است.

خرید منابع آمادگی آزمون زبان از طریق کتابفروشی ها و مراکز فروش کتاب های زبان بسیار وقت گیر و گاهی پر هزینه است. زونکن برای دسترسی سریع و راحت تر زبان آموزان و شرکت کنندگان، با کم ترین قیمت، امکان دانلود بهترین منابع برای آیلتس  را فراهم کرده است. در ادامه شما می توانید PDF کتاب Cambridge IELTS 9 را به همراه  فایل های صوتی را دانلود کنید. منابع برتر آیلتس را در زونکن پیدا کنید.

 

جهت خرید و دانلود کتاب Cambridge IELTS 9 با حجم 107 مگابایت و مشاهده دیگر منابع آمادگی آزمون IELTS از زونکن شاپ بازدید نمایید.

جهت اطلاع از پکیج های آمادگی آزمون های زبان، نکات مهم در اپلای، موقعیت های تحصیلی همراه با فاند و تجربیات دانشجویان موفق در اپلای به اینستاگرام و تلگرام زونکن اپلای بپیوندید.

 

نکات مربوط به دانلود و استخراج فایل های فشرده شده

1-    دقت داشته باشید رمز تمامی فایل های فشرده "zounkan.com" می باشد.

2-    دقت داشته باشید برای استفاده از فایل های چند بخشی، می بایست هر دو بخش را ابتدا دانلود، سپس نسبت به استخراج (Extract) فایل های چند بخشی اقدام نمایید.

 

منابع آزمون IELTS

کاربر گرامی سایت در حال بروزرسانی است. در صورت بروز هر گونه مشکل، پیشتر از شما پوزش می خواهیم. تا چند ساعت آینده مشکل برطرف خواهد شد.