دانلود کتاب Marshall Cavendish-Achieve IELTS Practice Tests Book

 

داوطلب شرکت در آزمون آیلتس هستید؟ نمی دانید چه منابعی را برای کسب بهترین نمره آیلتس، مطالعه کنید؟ پس با ما همراه شوید. زونکن با گردآوری مجموعه ای از منابع امتحان آیلتس، زبان آموزان را در جهت موفقیت در آزمون ielts، راهنمایی کرده است.

در ادامه به معرفی Marshall Cavendish-Achieve IELTS Practice Tests یکی از بهترین منابع ایلتس اکادمیک می پردازیم که توسط انتشارات Marshall Cavendish چاپ شده است. کتابMarshall Cavendish-Achieve IELTS Practice Tests ،  شامل 4 نمونه تست کاملا شبیه سازی شده آیلتس است. بعد از مرحله یادگیری با منابع معتبری که زونکن در اختیار شما گذاشته، حالا نوبت تست زدن است. Marshall Cavendish-Achieve IELTS Practice Tests قبل از شروع تست ها، توضیحات کاملی درباره ایلتس اکادمیک و محتویات آزمون آیلتس ارائه داده است. علاوه بر آن، Marshall Cavendish-Achieve IELTS Practice Tests درباره زمان هر بخش از آزمون، فرمت سوالات و حتی نکات و استراتژی های فوق العاده برای نتیجه ی بهتر، توضیح داده است. در ضمن، پاسخنامه تمام تست ها در انتها کتاب آورده شده است. با خیال راحت نمونه سوالات آیلتس را حل کنید و جواب ها را مقایسه کنید.

اگر قصد شرکت در آزمون ielts و کسب حداقل نمره ایلتس 7 را دارید، کتاب Marshall Cavendish-Achieve IELTS Practice Tests یکی از منابع پیشنهادی آیلتس است. تست های Marshall Cavendish-Achieve IELTS Practice Tests را از دست ندهید. در صورتی که وقت کافی ندارید تا در کتابفروشی ها و مراکز فروش کتاب های زبان دنبال منابع مطالعه برای آیلتس بگردید، (که در اکثر مواقع هم به نتیجه نمی رسید! ) یا این که به خاطر قیمت های سرسام آور کتاب ها قید کتاب و مطالعه رو زدید، زونکن این مشکلات را هم حل کرده است. زونکن برای دسترسی سریع و راحت تر زبان آموزان و شرکت کنندگان، با کم ترین قیمت، امکان دانلود بهترین منابع آزمون ielts را فراهم کرده است. در ادامه شما می توانید PDF کتابMarshall Cavendish-Achieve IELTS Practice Tests  را به همراه فایل های صوتی کتاب دانلود کنید. منابع برتر آیلتس را در زونکن پیدا کنید.

 

جهت خرید و دانلود کتاب Marshall Cavendish-Achieve IELTS با حجم 113 مگابایت و مشاهده دیگر منابع آمادگی آزمون IELTS از زونکن شاپ بازدید نمایید.

جهت اطلاع از پکیج های آمادگی آزمون های زبان، نکات مهم در اپلای، موقعیت های تحصیلی همراه با فاند و تجربیات دانشجویان موفق در اپلای به اینستاگرام و تلگرام زونکن اپلای بپیوندید.

 

نکات مربوط به دانلود و استخراج فایل های فشرده شده

1-    دقت داشته باشید رمز تمامی فایل های فشرده "zounkan.com" می باشد.

2-    دقت داشته باشید برای استفاده از فایل های چند بخشی، می بایست هر دو بخش را ابتدا دانلود، سپس نسبت به استخراج (Extract) فایل های چند بخشی اقدام نمایید.

 

منابع آزمون IELTS

کاربر گرامی سایت در حال بروزرسانی است. در صورت بروز هر گونه مشکل، پیشتر از شما پوزش می خواهیم. تا چند ساعت آینده مشکل برطرف خواهد شد.