دانلود کتاب McMillan Improve Your IELTS Writing

 

شما هم داوطلب شرکت در آزمون آیلتس هستید؟ پس با ما همراه شوید. زونکن با گردآوری مجموعه ای از معتبرترین منابع آیلتس، زبان آموزان را در جهت موفقیت در کسب بهترین نمره، کمک کرده است. در ادامه به معرفی یکی از منابع آیلتس پرداخته شده است. یکی دیگر از کتاب های مجموعه Improve your IELTS Skills، معروف به کتاب McMillan Improve Your IELTS Writing Skills یکی از معتبرترین منابع writing ielts است. این کتاب توسط Macmillan Education به چاپ رسیده است.

writing آیلتس برای اکثر زبان آموزان یکی از بخش های چالش برانگیز است. نکات نوشتاری و قواعد نوشتن بسیار زیاد است. کتاب McMillan Improve Your IELTS Writing Skills به کمک زبان آموزان و داوطلبان آیلتس آمده است. McMillan Improve Your IELTS Writing Skills در ده بخش تنظیم شده است. هر بخش دربردانده نکاتی ست که برای جمله سازی و قالب بندی صحیح متون و مقاله های انگلیسی، بسیار مفید است. اینکه پاسخ تمرین ها در انتهای کتاب آمده است، McMillan Improve Your IELTS Writing Skills را به یک منبع Writing آیلتس خودخوان تبدیل کرده است. به علاوه، نمونه پاسخنامه ها به همراه نمره ای که کسب کرده اند، آورده شده است. این نمونه پاسخنامه ها می تواند بسیاری از اشتباهات رایج نوشتاری شما را رفع کند.

حتی اگر هنوز در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید، می توانید از منابع زبان انگلیسی زونکن استفاده کنید. لازم نیست صرفا داطلب شرکت در آزمون ielts باشید. می توانید از منابع writing ielts برای پیشرفت سطح نوشتاری انگلیسی استفاده کنید. پس، اگر قصد شرکت در ielts و کسب نمره بالای ایلتس را دارید، حتما از مجموعه کتاب های Improve your IELTS Skills استفاده کنید. اکثر افراد از زمان بر بودن و هزینه بالای خرید کتاب ها به خصوص منابع آمادگی آزمون زبان، از کتابفروشی ها و مراکز فروش کتاب های زبان شکایت می کنند. به همین جهت، زونکن برای دسترسی سریع و راحت تر زبان آموزان و شرکت کنندگان، با کم ترین قیمت، امکان دانلود بهترین منابع ielts را فراهم کرده است. در ادامه شما می توانید PDF کتابMcMillan Improve Your IELTS Writing Skills را دانلود کنید. منابع برتر آیلتس را در زونکن پیدا کنید.

 

جهت خرید و دانلود کتاب McMillan Improve Your IELTS Writing با حجم 53 مگابایت و مشاهده دیگر منابع آمادگی آزمون IELTS از زونکن شاپ بازدید نمایید.

جهت اطلاع از پکیج های آمادگی آزمون های زبان، نکات مهم در اپلای، موقعیت های تحصیلی همراه با فاند و تجربیات دانشجویان موفق در اپلای به اینستاگرام و تلگرام زونکن اپلای بپیوندید.

 

نکات مربوط به دانلود و استخراج فایل های فشرده شده

1-    دقت داشته باشید رمز تمامی فایل های فشرده "zounkan.com" می باشد.

2-    دقت داشته باشید برای استفاده از فایل های چند بخشی، می بایست هر دو بخش را ابتدا دانلود، سپس نسبت به استخراج (Extract) فایل های چند بخشی اقدام نمایید.

 

منابع آزمون IELTS

کاربر گرامی سایت در حال بروزرسانی است. در صورت بروز هر گونه مشکل، پیشتر از شما پوزش می خواهیم. تا چند ساعت آینده مشکل برطرف خواهد شد.