دانلود کتاب Cambridge IELTS 12 Academic

 

در صورتی که شما هم داوطلب شرکت در آزمون آیلتس هستید، با ما همراه شوید. برای موفقیت در آزمون زبان انگلیسی ایلتس باید بر محتویات آن مسلط باشید و با بهترین منابع آموزش ببینید. زونکن با گردآوری مجموعه ای از معتبرترین منابع آیلتس، زبان آموزان را در جهت موفقیت در کسب بهترین نمره، کمک کرده است. در ادامه به معرفی یکی از منابع آیلتس پرداخته شده است.

کتاب Cambridge IELTS 12 Academic از بهترین منابع آزمون آیلتس است. این کتاب منتشر شده توسط Cambridge English است. همانطور که می دانید، آزمون آیلتس بخش های مختلفی (reading, listening, writing, speaking) دارد. Cambridge IELTS 12 Academic به طور کامل درباره نحوه برگزاری و نمره دهی و فرمت سوالاتی که در روز امتحان ایلتس با آن روبرو خواهید شد، توضیح داده است (مطابق با استاندارد های کمبریج). در ادامه 4 نمونه کامل تست تمرینی که بسیار بسیار شبیه تست های آزمون آیلتس است را ارائه کرده است. پاسخنامه کلیدی بخش reading (ریدینگ) و listening (لیسنینگ) در انتهای کتاب قرار دارد. نمونه پاسخ های مفید از سوالات بخش writing (رایتینگ) آزمون نیز برای آشنایی زبان آموز با نحوه صحیح نوشتن در ایلتس، درCambridge IELTS 12 Academic قرار داده شده است.

اگر قصد شرکت در آزمون و کسب نمره بالای ایلتس را دارید، کتاب Cambridge IELTS 12 Academic، پیشنهاد می شود. خرید منابع آمادگی آزمون زبان از طریق کتابفروشی ها و مراکز فروش کتاب های زبان بسیار وقت گیر و گاهی پر هزینه است. زونکن برای دسترسی سریع و راحت تر زبان آموزان و شرکت کنندگان، با کم ترین قیمت، امکان دانلود بهترین منابع ielts را فراهم کرده است. در ادامه شما می توانید PDF کتاب Cambridge IELTS 12 Academic به همراه  فایل های صوتی را دانلود کنید. منابع برتر آیلتس را در زونکن پیدا کنید.

 

جهت خرید و دانلود کتاب Cambridge IELTS 12 Academic با حجم 240 مگابایت و مشاهده دیگر منابع آمادگی آزمون IELTS از زونکن شاپ بازدید نمایید.

جهت اطلاع از پکیج های آمادگی آزمون های زبان، نکات مهم در اپلای، موقعیت های تحصیلی همراه با فاند و تجربیات دانشجویان موفق در اپلای به اینستاگرام و تلگرام زونکن اپلای بپیوندید.

 

نکات مربوط به دانلود و استخراج فایل های فشرده شده

1-    دقت داشته باشید رمز تمامی فایل های فشرده "zounkan.com" می باشد.

2-    دقت داشته باشید برای استفاده از فایل های چند بخشی، می بایست هر دو بخش را ابتدا دانلود، سپس نسبت به استخراج (Extract) فایل های چند بخشی اقدام نمایید.

 

منابع آزمون IELTS

کاربر گرامی سایت در حال بروزرسانی است. در صورت بروز هر گونه مشکل، پیشتر از شما پوزش می خواهیم. تا چند ساعت آینده مشکل برطرف خواهد شد.

A PHP Error was encountered

Severity: Core Warning

Message: Module 'timezonedb' already loaded

Filename: Unknown

Line Number: 0

Backtrace: