' />

دانلود کتاب Barrons Writing for the IELTS

 

اگر شما هم داوطلب شرکت در آزمون آیلتس هستید، با ما همراه شوید. زونکن با گردآوری مجموعه ای از معتبرترین منابع آیلتس، زبان آموزان را در جهت موفقیت در کسب بهترین نمره، کمک کرده است. در ادامه به معرفی یکی از منابع آیلتس پرداخته شده است. کتاب Barron's Writing for the IELTS از بهترین منابع آزمون آیلتس است. این کتاب منتشر شده توسط Barron's Educational Series است. فرقی نمی کند که شما داوطلب شرکت در آزمون آیلتس جنرال و یا آیلتس آکادمیک هستید؛ Barron's Writing for the IELTS بهترین منبع برای رایتینگ جنرال آیلتس است. نظمی که در کتاب Barron's Writing for the IELTS، وجود دارد؛ مطابق شاخص هایی ست که تصحیح کنندگان آزمون آیلتس، به رایتینگ شما نمره می دهند. علاوه بر آن، در کتاب Barron's Writing for the IELTS، به چگونگی شرح گراف ها، جدول ها و مقاله، نحوه صحیح پاراگراف بندی، استفاده از کلمات مترادف و ...پرداخته شده است.

کتاب Barron's Writing for the IELTS ، حقیقتا از مهم ترین منابع برای آزمون زبان انگلیسی ielts است. اگر قصد شرکت در آزمون و کسب نمره بالای ایلتس را دارید، لازم است به محتوای writing آزمون آیلتس مسلط باشید. خرید کتاب Barron's Writing for the IELTS به عنوان یک منبع کامل آزمون بین المللی ایلتس پیشنهاد می شود. خرید منابع آمادگی آزمون زبان از طریق کتابفروشی ها و مراکز فروش کتاب های زبان بسیار وقت گیر و گاهی پر هزینه است. زونکن برای دسترسی سریع و راحت تر زبان آموزان و شرکت کنندگان، با کم ترین قیمت، امکان دانلود بهترین منابع ielts را فراهم کرده است. در ادامه شما می توانید PDF کتاب Barron's IELTS Practice Exams را دانلود کنید. منابع برتر آیلتس را در زونکن پیدا کنید.

 

Barron's Writing for the IELTS جهت خرید و دانلود کتاب با حجم 48 مگابایت و مشاهده دیگر منابع آمادگی آزمون IELTS از زونکن شاپ بازدید نمایید.

جهت اطلاع از پکیج های آمادگی آزمون های زبان، نکات مهم در اپلای، موقعیت های تحصیلی همراه با فاند و تجربیات دانشجویان موفق در اپلای به اینستاگرام و تلگرام زونکن اپلای بپیوندید.

 

نکات مربوط به دانلود و استخراج فایل های فشرده شده

1-    دقت داشته باشید رمز تمامی فایل های فشرده "zounkan.com" می باشد.

2-    دقت داشته باشید برای استفاده از فایل های چند بخشی، می بایست هر دو بخش را ابتدا دانلود، سپس نسبت به استخراج (Extract) فایل های چند بخشی اقدام نمایید.

 

منابع آزمون IELTS

کاربر گرامی سایت در حال بروزرسانی است. در صورت بروز هر گونه مشکل، پیشتر از شما پوزش می خواهیم. تا چند ساعت آینده مشکل برطرف خواهد شد.