دانلود کتاب Cambridge IELTS 12 General training

 

اگر داوطلب شرکت در آزمون آیلتس هستید، با زونکن همراه شوید و از بهترین و کامل ترین منابع آیلتس بهره مند شوید. در ادامه به معرفی یکی از منابع مفید برای ielts پرداخته شده است.

کتاب Cambridge IELTS 12 General training  متعلق به انتشارات Cambridge English از مهم ترین منابع ایلتس جنرال است. Cambridge IELTS 12 General training، شامل 4 نمونه تست کامل شبیه سازی شده ی ایلتس است. متن نوشتاری بخش های شنیداری (listening) و کلید پاسخنامه ی reading و listening و همچنین نمونه پاسخ هایی برای مهارت نوشتن (writing) در Cambridge IELTS 12 General training گنجانده شده است. Cambridge IELTS 12 General training ادامه ی کتاب Cambridge IELTS 11 General است. می توانید هر دوی این منابع آزمون  ieltsرا از زونکن دانلود کنید. حتی اگر هنوز در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید، می توانید از منابع زبان انگلیسی زونکن استفاده کنید. لازم نیست صرفا داطلب شرکت در آزمون ielts باشید. می توانید از منابع زبان انگلیسی برای پیشرفت سطح زبان خودتون استفاده کنید.

اکثر زبان آموزان و داوطلبان شرکت در آزمون های زبان و هرنوع آزمون بین المللی دیگر از مشکلات خرید منابع معتبر و مناسب شکایت می کنند. زونکن برای دسترسی سریع و راحت تر زبان آموزان و شرکت کنندگان، با کم ترین قیمت، امکان دانلود بهترین منابع برای آیلتس را فراهم کرده است. در ادامه شما می توانید PDF کتاب اصلی Cambridge IELTS 12 General training را به همراه  فایل های صوتی دانلود کنید. منابع برتر آیلتس را در زونکن پیدا کنید.

 

جهت خرید و دانلود کتاب Cambridge IELTS 12 General training با حجم 118 مگابایت و مشاهده دیگر منابع آمادگی آزمون IELTS از زونکن شاپ بازدید نمایید.

جهت اطلاع از پکیج های آمادگی آزمون های زبان، نکات مهم در اپلای، موقعیت های تحصیلی همراه با فاند و تجربیات دانشجویان موفق در اپلای به اینستاگرام و تلگرام زونکن اپلای بپیوندید.

 

نکات مربوط به دانلود و استخراج فایل های فشرده شده

1-    دقت داشته باشید رمز تمامی فایل های فشرده "zounkan.com" می باشد.

2-    دقت داشته باشید برای استفاده از فایل های چند بخشی، می بایست هر دو بخش را ابتدا دانلود، سپس نسبت به استخراج (Extract) فایل های چند بخشی اقدام نمایید.

 

منابع آزمون IELTS

کاربر گرامی سایت در حال بروزرسانی است. در صورت بروز هر گونه مشکل، پیشتر از شما پوزش می خواهیم. تا چند ساعت آینده مشکل برطرف خواهد شد.