دانلود کتاب Delta Publishing-IELTS Advantage

 

شما هم داوطلب شرکت در آزمون آیلتس هستید؟ پس با ما همراه شوید. زونکن با گردآوری مجموعه ای از معتبرترین منابع آیلتس، زبان آموزان را در جهت موفقیت در کسب بهترین نمره، کمک کرده است. در ادامه به معرفی یکی از منابع آیلتس پرداخته شده است.

هدف کتاب های Delta Publishing-IELTS Advantage تقویت تک تک مهارت های چهارگانه زبان است. این انتشارات دو کتاب دیگر برای تقویت writing و همچنین listening و speaking منتشر کرده است. زونکن در بخش های بعدی این دو منبع معتبر آیلتس را نیز در اختیار علاقه مندان قرار داده است. در این بخش به معرفی یکی از کتاب هایی که از منابع reading آیلتس است، پرداخته شده است.

کتاب Delta Publishing-IELTS Advantage - Reading Skills یکی از معتبرترین منابع آزمون reading آیلتس است. این کتاب توسط Delta به چاپ رسیده است. تمرکز Delta Publishing-IELTS Advantage - Reading Skills بر تقویت مهارت reading (ریدینگ) است. کتاب در 10 بخش تنظیم و طراحی شده است. هر بخش درباره موضوعات متنوعی که ممکن است در آزمونielts با آن روبرو شوید. هر بخش مهارت های مختلف reading ielts را به زبان آموز یاد می دهد. نکاتی چون: انتخاب واژگان مناسب، تکنیک های کاربردی هنگام مواجهه با کلمات ناآشنا، سوالات کوتاه پاسخ و ... .

اگر قصد شرکت در ielts و کسب نمره حداقل 7 ایلتس را دارید، حتما از مجموعه کتاب های Delta Publishing-IELTS Advantage استفاده کنید. اکثر افراد از زمان بر بودن و هزینه بالای خرید کتاب ها به خصوص منابع آمادگی آزمون زبان، از کتابفروشی ها و مراکز فروش کتاب های زبان شکایت می کنند. به همین جهت، زونکن برای دسترسی سریع و راحت تر زبان آموزان و شرکت کنندگان، با کم ترین قیمت، امکان دانلود بهترین منابع ielts را فراهم کرده است. در ادامه شما می توانید PDF کتاب Delta Publishing-IELTS Advantage - Reading Skills را دانلود کنید. منابع برتر آیلتس را در زونکن پیدا کنید.

 

جهت خرید و دانلود کتاب Delta Publishing-IELTS Advantage با حجم 89 مگابایت و مشاهده دیگر منابع آمادگی آزمون IELTS از زونکن شاپ بازدید نمایید.

جهت اطلاع از پکیج های آمادگی آزمون های زبان، نکات مهم در اپلای، موقعیت های تحصیلی همراه با فاند و تجربیات دانشجویان موفق در اپلای به اینستاگرام و تلگرام زونکن اپلای بپیوندید.

 

نکات مربوط به دانلود و استخراج فایل های فشرده شده

1-    دقت داشته باشید رمز تمامی فایل های فشرده "zounkan.com" می باشد.

2-    دقت داشته باشید برای استفاده از فایل های چند بخشی، می بایست هر دو بخش را ابتدا دانلود، سپس نسبت به استخراج (Extract) فایل های چند بخشی اقدام نمایید.

 

منابع آزمون IELTS

کاربر گرامی سایت در حال بروزرسانی است. در صورت بروز هر گونه مشکل، پیشتر از شما پوزش می خواهیم. تا چند ساعت آینده مشکل برطرف خواهد شد.