دانلود کتاب Cambridge IELTS 11 General

 

آیا شما هم داوطلب شرکت در آزمون آیلتس هستید؟ آیا منابع مناسب آیلتس را در اختیار دارید؟ با ما همراه شوید. زونکن با گردآوری مجموعه ای از معتبرترین منابع آیلتس، زبان آموزان را در جهت موفقیت در کسب بهترین نتیجه آیلتس، کمک کرده است. در ادامه به معرفی یکی از منابع مفید برای ielts پرداخته شده است.

کتاب Cambridge IELTS 11 General از انتشارات Cambridge University Press از مهم ترین منابع ایلتس اکادمیک است. Cambridge IELTS 11 General، در ابتدا زبان آموز را با محتویات آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال آشنا می کند. در ادامه 4 مجموعه کامل از تست های مشابه آیلتس در Cambridge IELTS 11 General  قرار گرفته است. این تست ها می تواند به خوبی زبان آموز را با فضای آزمون ielts جنرال آشنا کند. نمونه پاسخ های بخش رایتینگ آیلتس و پاسخنامه کلیدی تست ها در انتهای کتاب آورده شده است.

زونکن برای دسترسی سریع و راحت تر زبان آموزان و شرکت کنندگان آزمون های زبان انگلیسی، منابع معتبر هر آزمون را گردآوری کرده و در اختیار علاقه مندان قرار داده است. خرید منابع آمادگی آزمون زبان از طریق کتابفروشی ها و مراکز فروش کتاب های زبان بسیار وقت گیر و گاهی پر هزینه است. زونکن برای دسترسی سریع و راحت تر زبان آموزان و شرکت کنندگان، با کم ترین قیمت، امکان دانلود بهترین منابع برای آیلتس  را فراهم کرده است. در ادامه شما می توانید PDF کتاب Cambridge IELTS 11 General را به همراه  فایل های صوتی دانلود کنید. حتی اگر هنوز در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید، می توانید از منابع زبان انگلیسی زونکن استفاده کنید. لازم نیست صرفا داطلب شرکت در آزمون ielts باشید. می توانید از منابع زبان انگلیسی برای پیشرفت سطح زبان خودتون استفاده کنید. با تمرین مداوم و پشتکار به زودی متوجه پیشرفت سطح زبان خود می شوید. منابع برتر آیلتس را در زونکن پیدا کنید.

 

جهت خرید و دانلود کتاب Cambridge IELTS 11 General با حجم 127 مگابایت و مشاهده دیگر منابع آمادگی آزمون IELTS از زونکن شاپ بازدید نمایید.

جهت اطلاع از پکیج های آمادگی آزمون های زبان، نکات مهم در اپلای، موقعیت های تحصیلی همراه با فاند و تجربیات دانشجویان موفق در اپلای به اینستاگرام و تلگرام زونکن اپلای بپیوندید.

 

نکات مربوط به دانلود و استخراج فایل های فشرده شده

1-    دقت داشته باشید رمز تمامی فایل های فشرده "zounkan.com" می باشد.

2-    دقت داشته باشید برای استفاده از فایل های چند بخشی، می بایست هر دو بخش را ابتدا دانلود، سپس نسبت به استخراج (Extract) فایل های چند بخشی اقدام نمایید.

 

منابع آزمون IELTS

کاربر گرامی سایت در حال بروزرسانی است. در صورت بروز هر گونه مشکل، پیشتر از شما پوزش می خواهیم. تا چند ساعت آینده مشکل برطرف خواهد شد.