دانلود کتاب Cambridge IELTS 10

 

آیا شما هم داوطلب شرکت در آزمون آیلتس هستید؟ آیا منابع مناسب آیلتس را در اختیار دارید؟ پس با ما همراه شوید. زونکن با گردآوری مجموعه ای از معتبرترین منابع ielts، زبان آموزان را در جهت موفقیت در کسب بهترین نمره، کمک کرده است. در ادامه به معرفی یکی دیگر از منابع امتحان آیلتس پرداخته شده است.

کتاب Cambridge IELTS 10 از انتشارات Cambridge English متعلق به مجموعه کتاب های Cambridge IELTS است.  Cambridge IELTS 10 شامل چهار نمونه کامل امتحان آیلتس است. هر نمونه تست آیلتس شامل لیسنینگ (listening) و اسپیکینگ (speaking) و ریدینگ (reading) و رایتینگ آیلتس آکادمیک است. یک مجموعه Reading و Writing برای آیلتس جنرال نیز در Cambridge IELTS 10 است. پاسخنامه کلیدی تست ها نیز در انتهای کتاب وجود دارد.

خرید منابع آمادگی آزمون زبان از طریق کتابفروشی ها و مراکز فروش کتاب های زبان بسیار وقت گیر و گاهی پر هزینه است. زونکن برای دسترسی سریع و راحت تر زبان آموزان و شرکت کنندگان، با کم ترین قیمت، امکان دانلود بهترین منابع برای آیلتس را فراهم کرده است. در ادامه شما می توانید PDF کتاب Cambridge IELTS 10 به همراه  فایل های صوتی را دانلود کنید. حتی اگر هنوز در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید، می توانید از منابع زبان انگلیسی زونکن استفاده کنید. لازم نیست صرفا داطلب شرکت در آزمون ielts باشید. می توانید از منابع زبان انگلیسی برای پیشرفت در مکالمه و درک مطلب و یادگیری رایتینگ استفاده کنید. با تمرین مداوم و پشتکار به زودی متوجه پیشرفت سطح زبان خود می شوید. منابع برتر آیلتس را در زونکن پیدا کنید.

 

جهت خرید و دانلود کتاب Cambridge IELTS 10 با حجم 165 مگابایت و مشاهده دیگر منابع آمادگی آزمون IELTS از زونکن شاپ بازدید نمایید.

جهت اطلاع از پکیج های آمادگی آزمون های زبان، نکات مهم در اپلای، موقعیت های تحصیلی همراه با فاند و تجربیات دانشجویان موفق در اپلای به اینستاگرام و تلگرام زونکن اپلای بپیوندید.

 

نکات مربوط به دانلود و استخراج فایل های فشرده شده

1-    دقت داشته باشید رمز تمامی فایل های فشرده "zounkan.com" می باشد.

2-    دقت داشته باشید برای استفاده از فایل های چند بخشی، می بایست هر دو بخش را ابتدا دانلود، سپس نسبت به استخراج (Extract) فایل های چند بخشی اقدام نمایید.

 

منابع آزمون IELTS

کاربر گرامی سایت در حال بروزرسانی است. در صورت بروز هر گونه مشکل، پیشتر از شما پوزش می خواهیم. تا چند ساعت آینده مشکل برطرف خواهد شد.

A PHP Error was encountered

Severity: Core Warning

Message: Module 'timezonedb' already loaded

Filename: Unknown

Line Number: 0

Backtrace: