آزمون های زبان های خارجی

تیم زونکن، برای داوطلبان اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های کشور های مختلف، بانک جامعی از منابع آزمون های معتبر را جمع آوری کرده است. دوستانی که قصد اپلای و دریافت پذیرش تحصیلی از دانشگاه های خارجی دارند، یا حتی به فکر مهاجرت به کشور های مختلف جهان هستند، می توانند از بزرگترین بانک اطلاعات آزمون های بین المللی زبان های خارجی بهره مند شوند. منابع تهیه شده برای آزمون های زبان های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی، ایتالیایی و ترکی استانبولی هستند.

داوطلبان شرکت در آزمون های زبان انگلیسی، می توانند از آخرین ویرایش منابع جمع آوری شده مربوط به مدارک معتبر زبان انگلیسی و جزئیات هر آزمون استفاده کنند. در بانک اطلاعات آزمون های انگلیسی زونکن، جامع ترین و مهم ترین منابع آزمون های آیلتس، تافل، GRE، GMAT، PTE و آزمون های 5 سطح  دانشگاه کمبریج که عموما برای کشور های اروپایی معتبر و قابل استفاده می باشند.، قرار داده شده است.

همچنین برای داوطلبان آزمون های زبان فرانسوی، منابع و اطلاعات معتبر انواع آزمون های DELF، DALF، TCF و TEF جمع آوری شده است.

داوطلبان دریافت مدرک معتبر زبان آلمانی، می توانند به منابع معتبر آزمون های GOETHE، OSD، TELC، TestAS، TestDaF و DSH مراجعه کرده و از مراکز یا زمانبندی برگزاری آزمون ها در هر سال مطلع شوند.

برای علاقمندان به ادامه تحصیل در دانشگاه های اسپانیایی زبان، منابع معتبر آزمون DELE تهیه و گردآوری شده است.

متقاضیان ادامه تحصیل در ایتالیا یا مهاجرت به کشور ایتالیا نیز می توانند از منابع آزمون های CELI و CILS بهره مند شوند.

با توجه به عدم نیاز ویزا برای کشور ترکیه نیز، مهم ترین منابع آزمون Tomer برای متقاضیان مهاجرت یا ادامه تحصیل در کشور ترکیه فراهم شده است.

در جدول زیر، لیست کاملی از منابع آزمون های ذکر شده، جهت دانلود درج شده است. دقت داشته باشید، تقریبا، تمامی منابع آماده شده شامل PDF های کتب اصلی و تمارین همراه پاسخ نامه آنها و فایل های صوتی کتاب های همراه، قرار داده شده است. به این ترتیب، شما به کامل ترین بانک اطلاعات منابع آزمون های زبان های بین المللی خارجی با کیفیت بالا دسترسی خواهید داشت. در این مجموعه، علاوه بر دسترسی به مهم ترین و معتبرترین منابع آزمون ها، به مراکز و زمانبندی برگزاری هر آزمون در ایران یا کشور های همسایه نیز دسترسی خواهید داشت.

 

نام آزمون زبان منابع مراکز زمانبندی
نام آزمون زبان منابع مراکز زمانبندی

 

آزمون های انگلیسی | آزمون های فرانسوی | آزمون های اسپانیایی | آزمون های ترکی استانبولی | آزمون های آلمانی | آزمون های ایتالیایی

 جهت اطلاع از پکیج های آمادگی آزمون های زبان، نکات مهم در اپلای، موقعیت های تحصیلی همراه با فاند و تجربیات دانشجویان موفق در اپلای به اینستاگرام و تلگرام زونکن اپلای بپیوندید.

 

کاربر گرامی سایت در حال بروزرسانی است. در صورت بروز هر گونه مشکل، پیشتر از شما پوزش می خواهیم. تا چند ساعت آینده مشکل برطرف خواهد شد.

A PHP Error was encountered

Severity: Core Warning

Message: Module 'timezonedb' already loaded

Filename: Unknown

Line Number: 0

Backtrace: