دانلود کتاب German Essential Grammar

 

آیا قصد اخذ پذیرش تحصیلی در کشور های آلمان زبان دارید؟ یا در حال یادگیری زبان آلمانی هستید؟ آموزش زبان های خارجی اگر با منابع یادگیری مناسب همراه نباشد، وقت زیادی را از زبان آموز تلف خواهد کرد. به همین خاطر، زونکن با گردآوری مجموعه ای از معتبرترین منابع آزمون زبان آلمانی، زبان آموزان را در جهت یادگیری آسان تر زبان المانی، کمک کرده است. در ادامه به معرفی یکی  از بهترین منابع برای یادگیری زبان آلمانی مدرن، پرداخته شده است.

کتاب German Essential Grammar، یک منبع علمی و البته دقیق برای درک ساختار ها و ویژگی های آلمانی مدرن است. German Essential Grammar زبان المانی را بدون توضیحات مبهم و پیچیده بیان می کند و پیچیدگی های زبان آلمانی را در بخش های کوتاه و  به صورت کاملا مفهوم آموزش می دهد. از ویژگی های کتاب German Essential Grammar به موارد زیر می توان اشاره کرد:

کتاب German Essential Grammar هم به صورت خودخوان و هم در کلاس های آموزشی، دانشگاه ها و مدارس، قابل استفاده است. باتوجه به زبان آلمانی که امروزه صحبت می شود، با کتاب German Essential Grammar با اعتماد به نفس بیشتری آلمانی بخوانید، درک و صحبت کنید. باتوجه به اینکه، خرید منابع آمادگی آزمون های زبان آلمانی  و کتاب های آموزشی زبان آلمانی از طریق کتابفروشی ها و مراکز فروش کتاب های زبان بسیار وقت گیر و گاهی پر هزینه است. زونکن برای دسترسی سریع و راحت تر زبان آموزان و شرکت کنندگان، با کم ترین قیمت، امکان دانلود بهترین منابع  آزمون های بین المللی زبان آلمانی را فراهم کرده است. در ادامه شما می توانید PDF کتاب German Essential Grammar را دانلود کنید.

 

جهت خرید و دانلود کتاب German Essential Grammar با حجم 16 مگابایت و مشاهده دیگر منابع آمادگی آزمون های زبان آلمانی از زونکن شاپ بازدید نمایید.

جهت اطلاع از پکیج های آمادگی آزمون های زبان، نکات مهم در اپلای، موقعیت های تحصیلی همراه با فاند و تجربیات دانشجویان موفق در اپلای به اینستاگرام و تلگرام زونکن اپلای بپیوندید.

 

نکات مربوط به دانلود و استخراج فایل های فشرده شده

1-    دقت داشته باشید رمز تمامی فایل های فشرده "zounkan.com" می باشد.

2-    دقت داشته باشید برای استفاده از فایل های چند بخشی، می بایست هر دو بخش را ابتدا دانلود، سپس نسبت به استخراج (Extract) فایل های چند بخشی اقدام نمایید.

 

منابع آزمون های آلمانی

کاربر گرامی سایت در حال بروزرسانی است. در صورت بروز هر گونه مشکل، پیشتر از شما پوزش می خواهیم. تا چند ساعت آینده مشکل برطرف خواهد شد.