دانلود کتاب DAF Kompakt A1-B1

 

آیا قصد اخذ پذیرش تحصیلی در کشور های آلمان زبان دارید؟ یا در حال یادگیری زبان آلمانی هستید؟ آموزش زبان های خارجی اگر با منابع یادگیری مناسب همراه نباشد، وقت زیادی را از زبان آموز تلف خواهد کرد. همچنین برای کسب بهترین نتجیه در آزمون های بین المللی زبان آلمانی باید کتاب های آموزشی معتبر را مطالعه کنید. به همین خاطر، زونکن با گردآوری مجموعه ای از معتبرترین منابع آزمون زبان آلمانی، زبان آموزان را در جهت یادگیری آسان تر زبان المانی، کمک کرده است. در ادامه به معرفی یکی  از بهترین منابع زبان آلمانی برای  آزمون TestDaF، پرداخته شده است.

کتاب DAF Kompakt A1-B1،تمامی دستورزبان آلمانی از سطح A1 تا B1 را پوشش داده است. تمام مباحث دستورزبان آلمانی  در DaF با توضیحات کامل در  DAF Kompakt A1-B1 ارائه شده است. همچنین یک لیست از فعل های بی قاعده و فعل های با حروف اضافه مخصوص، در انتهای کتاب DAF Kompakt A1-B1 وجود دارد. از دیگر ویژگی های کتاب DAF Kompakt A1-B1 می توان به  متن روان و خوانای این کتاب اشاره کرد ، به طوری که می تواند به صورت خودخوان نیز مورد استفاده زبان آموزان قرار گیرد. DAF Kompakt A1-B1 به ویژه برای زبان آموزان آلمانی در سطح مبتدی و میانی  کتاب بسیار خوبی است.

باتوجه به اینکه، خرید منابع آمادگی آزمون های زبان آلمانی  و کتاب های آموزشی زبان آلمانی از طریق کتابفروشی ها و مراکز فروش کتاب های زبان بسیار وقت گیر و گاهی پر هزینه است. زونکن برای دسترسی سریع و راحت تر زبان آموزان و شرکت کنندگان، با کم ترین قیمت، امکان دانلود بهترین منابع آزمون های بین المللی زبان آلمانی را فراهم کرده است. در ادامه شما می توانید 3 فایل PDF کتاب DAF Kompakt A1-B1 را به همراه فایل های صوتی دانلود کنید.

 

 جهت خرید و دانلود کتاب DAF Kompakt A1-B1 با حجم 411 مگابایت و مشاهده دیگر منابع آمادگی آزمون های زبان آلمانی از زونکن شاپ بازدید نمایید.

جهت اطلاع از پکیج های آمادگی آزمون های زبان، نکات مهم در اپلای، موقعیت های تحصیلی همراه با فاند و تجربیات دانشجویان موفق در اپلای به اینستاگرام و تلگرام زونکن اپلای بپیوندید.

 

نکات مربوط به دانلود و استخراج فایل های فشرده شده

1-    دقت داشته باشید رمز تمامی فایل های فشرده "zounkan.com" می باشد.

2-    دقت داشته باشید برای استفاده از فایل های چند بخشی، می بایست هر دو بخش را ابتدا دانلود، سپس نسبت به استخراج (Extract) فایل های چند بخشی اقدام نمایید.

 

منابع آزمون های آلمانی

کاربر گرامی سایت در حال بروزرسانی است. در صورت بروز هر گونه مشکل، پیشتر از شما پوزش می خواهیم. تا چند ساعت آینده مشکل برطرف خواهد شد.

A PHP Error was encountered

Severity: Core Warning

Message: Module 'timezonedb' already loaded

Filename: Unknown

Line Number: 0

Backtrace: