دانلود کتاب Basic German Vocabulary

 

آیا درحال یادگیری زبان آلمانی هستید؟ و یا داوطلب شرکت  در آزمون های زبان آلمانی هستید؟ با زونکن همراه باشید. آموزش زبان های خارجی اگر با منابع مناسب همراه نباشد، وقت زیادی را از زبان آموز تلف خواهد کرد. زونکن با گردآوری مجموعه ای از معتبرترین منابع آزمون زبان آلمانی، زبان آموزان را در جهت موفقیت در یادگیری زبان آلمانی و کسب بهترین نمره در آزمون های بین المللی زبان آلمانی، کمک کرده است. در ادامه به معرفی یکی  از منابع معتبر یادگیری  واژگان زبان آلمانی  برای زبان آموزان و داوطلبان آزمون  گوته، آزمون TestDaF و ... پرداخته شده است.

کتاب Langenscheidt متعلق به انتشارات Langenscheidt، از  بهترین منابع واژگان زبان آلمانی  است. کتاب Langenscheidt با بیش از 90 هزار کلمه کلیدی، عبارت و مثال مانند یک فرهنگ لغت زبان آلمانی برای هر زبان آموز خارجی عمل می کند. استفاده از این فرهنگ لغت بسیار ساده است؛ چرا که کلمه اصلی مشخص شده  است سپس با مثال ها فهوم وکاربرد کلمه توضیح داده شده است. از ویژگی های شاخص کتاب Langenscheidt این است که  از زبان محاوره و حتی عبارات زبان کودکانه هم غافل نشده است. فرقی ندارد که یک مترجم زبان آلمانی هستید و یا یک زبان آموز، Langenscheidt بسیار  کاربرپسند است.در کتاب Langenscheidt تصاویر متعددی وجود دارد که معنای تصاویر را بازگو  می کند؛ و این باعث می شود واژگان آلمانی راحت تر در یاد بمانند. همچنین در  صفحات متعدد اطلاعات مفید و کاربردی در باره کشور آلمان، روحیات آلمانی ها و کاربرد زبان در اختیار زبان آموز قرار می دهد. چرا که بخش قابل توجهی از یادگیری یک زبان خارجی، درک فرهنگ و  روحیات مردم آن منطقه است. بنابراین اگر مترجم بان آلمانی هستید و مخصوصا اگر قصد شرکت در زآزمون های TestDaF را دارید،  Langenscheidt یک کتاب کاربردی است.

باتوجه به اینکه، خرید منابع آمادگی آزمون های زبان آلمانی  و کتاب های آموزشی زبان آلمانی از طریق کتابفروشی ها و مراکز فروش کتاب های زبان بسیار وقت گیر و گاهی پر هزینه است. زونکن برای دسترسی سریع و راحت تر زبان آموزان و شرکت کنندگان، با کم ترین قیمت، امکان دانلود بهترین منابع  آزمون های بین المللی زبان آلمانی را فراهم کرده است. در ادامه شما می توانید 3 فایل PDF کتاب Langenscheidt را دانلود کنید.

 

 جهت خرید و دانلود کتاب Basic German Vocabulary با حجم 100 مگابایت و مشاهده دیگر منابع آمادگی آزمون های زبان آلمانی از زونکن شاپ بازدید نمایید.

جهت اطلاع از پکیج های آمادگی آزمون های زبان، نکات مهم در اپلای، موقعیت های تحصیلی همراه با فاند و تجربیات دانشجویان موفق در اپلای به اینستاگرام و تلگرام زونکن اپلای بپیوندید.

 

نکات مربوط به دانلود و استخراج فایل های فشرده شده

1-    دقت داشته باشید رمز تمامی فایل های فشرده "zounkan.com" می باشد.

2-    دقت داشته باشید برای استفاده از فایل های چند بخشی، می بایست هر دو بخش را ابتدا دانلود، سپس نسبت به استخراج (Extract) فایل های چند بخشی اقدام نمایید.

 

منابع آزمون های آلمانی

کاربر گرامی سایت در حال بروزرسانی است. در صورت بروز هر گونه مشکل، پیشتر از شما پوزش می خواهیم. تا چند ساعت آینده مشکل برطرف خواهد شد.

A PHP Error was encountered

Severity: Core Warning

Message: Module 'timezonedb' already loaded

Filename: Unknown

Line Number: 0

Backtrace: