مراکز برگزاری دوره آموزشی CELTA

مراکز برگزاری دوره آموزشی CELTA

مدرک CELTA مورد تایید مراکز آموزش زبان انگلیسی در سراسر دنیا می باشد. لازم به ذکر است بخشESOL Examination در دانشگاه کمبریج با تمامی موسسات و مراکز آموزشی معتبر دنیا، جهت تایید و استخدام دارندگان این مدرک در ارتباط می باشد. در حال حاضر متاسفانه در ایران، مرکزی که به صورت رسمی برای برگزاری آزمون یا دوره CELTA با دانشگاه کمبریج در ارتباط باشد موجود نیست و علاقمندان به دریافت مدرک CELTA برای شرکت در دوره های حضوری کسب این مدرک مجبورند به کشورهای همسایه ایران از جمله ترکیه (که دارای 6 مرکز معتبر جهت برگزاری دوره حضوری CELTA می باشد)، کشور آذربایجان (دارای دو مرکز معتبر برای برگزاری دوره حضوری CELTAکشور عمان (دارای 4 مرکز معتبر) و یا کشور مالزی که البته جز همسایگان ایران نیست ولی یکی از مراکز پرطرفدار برای ایرانیان برای شرکت در آزمون های بین المللی می باشد (که دارای 3 مرکز معتبر برای شرکت در دوره های حضوری CELTA می باشد)، سفر کنند که از بین کشور های نام برده تنها کشور ترکیه نیاز به دریافت ویزا ندارد. علاقمندان به کسب مدرک CELTA می توانند برای اطلاع از مشخصات دقیق مراکز برگزاری این آزمون ها به صفحه مراکز برگزاری دوره CELTA دانشگاه کمبریج مراجعه نمایند و با انتخاب کشور مورد نظر و تعیین دوره حضوری CELTA از آدرس و مشخصات دقیق مراکز مطلع شوند.

 

علاقمندان به کسب تمامی اطلاعات مورد نیاز برای دریافت مدرک سلتا (CELTA) می توانند به هر یک از لینک های زیر مراجعه نمایند.

محتویات دوره آموزشی CELTA | مراکز برگزاری دوره آموزشی CELTA هزینه دوره CELTA | زمانبندی برگزاری دوره CELTA | اعتبار مدرک CELTA

 

از حمایت شما در شبکه های اجتماعی و ارائه نظرات ارجمندتان از طریق راه های ارتباطی، پیشاپیش سپاسگزاریم.

بانک اطلاعات آموزشگاهی

کاربر گرامی سایت در حال بروزرسانی است. در صورت بروز هر گونه مشکل، پیشتر از شما پوزش می خواهیم. تا چند ساعت آینده مشکل برطرف خواهد شد.

A PHP Error was encountered

Severity: Core Warning

Message: Module 'timezonedb' already loaded

Filename: Unknown

Line Number: 0

Backtrace: