اعتبار مدرک CELTA

اعتبار مدرک CELTA

مدرک CELTA مورد تایید مراکز آموزش زبان انگلیسی در سراسر دنیا می باشد. علاوه بر این مدرک سلتا در بسیاری از شرکت های بیزینسی دنیا مدرکی قابل قبول به عنوان توانایی افراد در استفاده از مهارت های زبان انگلیسی می باشد. اعتبار مدرک سلتا مادام العمر بوده و به هیچ عنوان تاریخ انقضایی برای مدرک CELTA وجود ندارد و دارندگان این مدرک به راحتی می توانند پس از کسب مدرک CELTA از مزایای آن بهره مند شوند و نسبت به تدریس زبان انگلیسی در مراکز معتبر دنیا اقدام نمایند زیرا CELTA مدرکی بین المللی می باشد و افراد می توانند با دریافت این مدرک در هر کشوری که علاقمند باشند، به تدریس زبان انگلیسی بپردازند. اساتید زبان که آموزش جامع و حرفه ای برای تدریس زبان انگلیسی ندیده اند، ثبت نام دوره سلتا و طبعا دریافت مدرک بین المللی سلتا در بهبود توانایی آموزش آنها بسیار موثر بوده و باعث ارتقا کیفیت و نحوه تدریس اساتید خواهد شد.

 

حداقل شرایط شرکت در دوره های CELTA

حداقل شرایط لازم برای شرکت در دوره های دریافت مدرک CELTA به شرح زیر می باشد:

حداقل سن مجاز برای شرکت در دوره های آموزشی CELTA 20 سال است و افراد با سن کمتر مجاز به شرکت در این دوره های آموزشی نمی باشند. افرادی که از حداقل توانایی لازم برای تدریس زبان انگلیسی شامل مکالمه روان، دایره لغات قوی، مسلط به دستور زبان انگلیسی در حد پیشرفته و ... مجاز به شرکت در دوره های آموزشی و دریافت مدرک CELTA می باشند. به عنوان مثال، علاقمندان به شرکت در دوره های CELTA می بایست از نظر دانش زبانی، در حد دارندگان نمره بالاتر از 7 آیلتس باشند.

 

علاقمندان به کسب تمامی اطلاعات مورد نیاز برای دریافت مدرک سلتا (CELTA) می توانند به هر یک از لینک های زیر مراجعه نمایند.

محتویات دوره آموزشی CELTA | مراکز برگزاری دوره آموزشی CELTA هزینه دوره CELTA | زمانبندی برگزاری دوره CELTA | اعتبار مدرک CELTA

 

از حمایت شما در شبکه های اجتماعی و ارائه نظرات ارجمندتان از طریق راه های ارتباطی، پیشاپیش سپاسگزاریم.

بانک اطلاعات آموزشگاهی

کاربر گرامی سایت در حال بروزرسانی است. در صورت بروز هر گونه مشکل، پیشتر از شما پوزش می خواهیم. تا چند ساعت آینده مشکل برطرف خواهد شد.