مراکز برگزاری آزمون IELTS

مراکز برگزاری آزمون های آیلتس در ایران

با توجه به تقاضای بالای دانشجویان جهت اپلای و اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های خارج از کشور، تعداد متقاضیان شرکت در آزمون آیلتس افزایش چشمگیری داشته است. تیم زونکن برای سهولت دسترسی کاربران به آدرس و مشخصات دقیق مراکز برگزاری آزمون های آیلتس در سال 2022-2021، اقدام به جمع آوری و ارائه مشخصات مراکز معتبر برگزاری آیلتس در ایران در سال 2022-2021 کرده است. در ادامه به جدول مراکز برگزاری آزمون های آیلتس به تفکیک شهر های مختلف ایران شامل تهران، اهواز، اصفهان، شیراز، کرج، کیش، مشهد، ساری و تبریز پرداخته شده است. دقت داشته باشید با کلیک بر روی نام هر مرکز، می توانید به وبسایت مرکز مورد نظر مراجعه نمایید. مراکز آزمون آیلتس 2022-2021 در ایران با توجه به شهر مرکز مورد نظر و موقعیت دقیق محل برگزاری آزمون کتبی آیلتس دسته بندی شده است. علاوه بر این، آدرس وبسایت مراکز معتبر برگزاری آیلتس 2021-2020همراه آدرس و تلفن هر مرکز نیز در جدول مرکز برگزاری آیلتس قرار داده شده است.  علاقمندان به شرکت در آزمون آیلتس 2022-2021، می توانند با مراجعه به زمانبندی برگزاری آزمون آیلتس 2022-2021، از زمان برگزاری آیلتس 2022-2021 در شهر های مختلف ایران آگاه شوند. 

 

نام مرکز شهر آدرس تلفن ایمیل
نام مرکز شهر آدرس تلفن ایمیل

 

علاقمندان به کسب تمامی اطلاعات مورد نیاز در مورد آزمون IELTS می توانند به هر یک از لینک های زیر مراجعه نمایند. 

محتویات آزمون IELTS | مراکز برگزاری آزمون IELTS  | هزینه آزمون IELTS | زمانبندی برگزاری آزمون IELTS | اعتبار مدرک آزمونIELTS  | منابع آزمون IELTS 

جهت اطلاع از پکیج های آمادگی آزمون های زبان، نکات مهم در اپلای، موقعیت های تحصیلی همراه با فاند و تجربیات دانشجویان موفق در اپلای به اینستاگرام و تلگرام زونکن اپلای بپیوندید.

 

کاربر گرامی سایت در حال بروزرسانی است. در صورت بروز هر گونه مشکل، پیشتر از شما پوزش می خواهیم. تا چند ساعت آینده مشکل برطرف خواهد شد.