دانلود کتاب Nuovo Espresso 4

 

اگر قصد یادگیری زبان ایتالیایی را دارید و یا می خواهید در یک آزمون زبان ایتالیایی شرکت کرده و مدرک معتبر آزمون را دریافت کنید، احتمالا هم اکنون به دنبال منابع آزمون های ایتالیایی هستید.

در این بخش ، به معرفی کتاب Nuovo Espresso 4 از منابع آزمون cils و آزمون celi ایتالیایی می پردازیم.

مجموعه کتاب های Nuovo Espresso توسط انتشارات Alma Edizioni به چاپ رسیده است. مجموعه کتاب های آموزش زبان ایتالیایی Nuovo Espresso، منبع اصلی یادگیری زبان ایتالیایی برای شرکت در آزمون زبان ایتالیایی سفارت ایتالیا و دریافت ویزای تحصیلی دانشگاه های ایتالیا است. مجموعه Nuovo Espresso ، توسط سفارت ایتالیا تایید و در سطوح A1 تا C2 ارائه شده است. کتاب Nuovo Espresso 4 ، چهارمین کتاب از سری کتاب های آموزش زبان ایتالیایی اسپرسو (Nuovo Espresso) است و برای سطح B2 تألیف شده است. این کتاب علاوه بر تمرکز روی گرامر، استدلال های زبانی زبان آموز را تقویت کرده و آن ها را با اصطلاحات رایج زبان ایتالیایی آشنا می کند. با توجه به محدودیت های موجود در ایران، خرید کتاب Nuovo Espresso از طریق کتابفروشی ها و مراکز فروش کتاب های زبان چندان راحت نیست. با توجه به هزینه های بالای خرید کتاب، زونکن با کم ترین قیمت، امکان دانلود کتاب  Nuovo Espresso 4را فراهم کرده است. امکان دانلود سری چهارم مجموعه کامل کتاب Nuovo Espresso شامل فایل PDF اصلی کتاب همراه فایل های صوتی برای آمادگی آزمون های ایتالیایی، از طریق زونکن مهیا شده است.

 

   جهت خرید و دانلود کتاب Nuovo Espresso 4 با حجم 120 مگابایت و مشاهده دیگر منابع آمادگی آزمون cils و آزمون celi از زونکن شاپ بازدید نمایید.

جهت اطلاع از پکیج های آمادگی آزمون های زبان، نکات مهم در اپلای، موقعیت های تحصیلی همراه با فاند و تجربیات دانشجویان موفق در اپلای به اینستاگرام و تلگرام زونکن اپلای بپیوندید.

 

نکات مربوط به دانلود و استخراج فایل های فشرده شده

1-    دقت داشته باشید رمز تمامی فایل های فشرده "zounkan.com" می باشد.

2-    دقت داشته باشید برای استفاده از فایل های چند بخشی، می بایست هر دو بخش را ابتدا دانلود، سپس نسبت به استخراج (Extract) فایل های چند بخشی اقدام نمایید.

 

منابع آزمون های ایتالیایی

کاربر گرامی سایت در حال بروزرسانی است. در صورت بروز هر گونه مشکل، پیشتر از شما پوزش می خواهیم. تا چند ساعت آینده مشکل برطرف خواهد شد.

A PHP Error was encountered

Severity: Core Warning

Message: Module 'timezonedb' already loaded

Filename: Unknown

Line Number: 0

Backtrace: