گارانتی قیمت بلیط هواپیما چیست
تاريخ درج :

گارانتی قیمت بلیط هواپیما چیست؟

امروزه خرید بلیط هواپیما نسبت به گذشته خیلی راحت‌تر شده است. سایت‌هایی که می‌توانید از آنها به صورت اینترنتی خرید کنید و قیمت بلیط هواپیما را نسبت به زمان‌های مختلف بررسی و مقایسه کنید، کمک می‌کنند بلیطی با قیمت مناسب پیدا کنید. در گذشته سفر هوایی و خرید بلیط هواپیما یکی از گزینه‌های گران برای مسافران به حساب می‌آمد اما امروزه با افزایش عرضه و تقاضا در این زمینه، قیمت بلیط هواپیما متعادل‌تر شده و با خرید بلیط هواپیما از علی بابا می‌توانید ارزان‌ترین‌ها را تهیه کنید.

سامانه خرید اینترنتی بلیط این فرصت را به شما می‌دهد تا ابتدا با خیال راحت تمامی زمان‌های پرواز و قیمت‌های مختلف آنها را چک کنید، امکانات و شرایط سفر را با هم مقایسه و مناسب‌ترین گزینه را برای یک سفر عالی انتخاب کنید. خرید بلیط هواپیما از طریق سامانه‌های اینترنتی راحت‌ترین مسیر برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیماست و دیگر نیاز نیست مثل گذشته برای بلیط مستقیماً به دفاتر و آژانس‌های مسافرتی مراجعه کنید. همیشه مناسب بودن بلیط هواپیما وابسته به قیمت آن نیست. بلیطی مناسب است که به لحاظ ساعت پرواز و دیگر امکانات مورد نیاز هم برای شما به‌صرفه باشد.

استعلام قیمت بلیط هواپیما از علی بابا بسیار آسان است و ما به شما پیشنهاد می‌کنیم قبل از هر چیز قیمت‌ها را مقایسه کنید. انتخاب بلیط مناسب برای شروع یک سفر مهم است چرا که به طور کلی شروع و پایان هر سفری بر تجربه‌ی مسافر اثرگذار است. پس از مقایسه قیمت‌ها و بررسی ایرلاین‌های مختلف، برای سفر خود برنامه بریزید و برای خرید بلیط هواپیما اقدام کنید. این نکته را هم مد نظر داشته باشید که عوامل زیادی بر قیمت بلیط اثر می‌گذارند. پس این عوامل را در خرید خود مورد توجه قرار دهید.

 

چه عواملی روی قیمت بلیط هواپیما اثر دارد؟

خرید بلیط در تعطیلات رسمی و مناسبت‌ها

در تعطیلات رسمی مانند نوروز، همه تعطیلند. پس طبیعی‌ست که ترافیک سنگینی در مسیرهای هوایی ایجاد شود به همین خاطر پیدا کردن بلیط هواپیما با قیمت ارزان نسبت به دیگر ماه‌ها و روزهای معمولی سخت خواهد شد مگر اینکه شما با برنامه‌ریزی از قبل، پیش از نزدیک شدن به تاریخ تعطیلات برای خرید بلیط هواپیما اقدام کنید. یک پیشنهاد دیگر برای خرید بلیط هواپیما از علی بابا، خرید بلیط در بازه‌ی زمانی پس از تعطیلات است. دقیقا در زمانی که دیگران سفر نمی‌کنند! اغلب پس از تعطیلات و گذراندن دوره‌ی پیک سفر، درخواست برای خرید بلیط هواپیما کاهش قیمت پیدا می‌کند و زمان مناسبی برای خرید بلیط ارزان است.

روز و ساعت پرواز

چه روزی و چه ساعتی برای پرواز ارزان‌تر است؟ اگر به دنبال بلیط هواپیمای ارزان هستید برای صبح روزهای وسط هفته (دوشنبه، سه‌شنبه) بلیط بخرید. قیمت بلیط هواپیما در این بازه زمانی مناسب‌تر است. البته این قاعده گاهی در مسیرهای پرتردد اتفاق نمی‌افتد و امکان دارد قیمت بلیط در تمام روزهای هفته در برخی مسیرها یکسان باشد. اگر در انتخاب روز سفر انعطاف داشته باشید یک راهکار دیگر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. از بلیط‌های لحظه آخری استفاده کنید. اکثرا بلیط هواپیما در ساعات نزدیک به پرواز با قیمت پائین‌تری به فروش می‌رسد. البته این مدل خرید بلیط هواپیما را فقط به کسانی پیشنهاد می‌کنیم که محدودیتی در ساعت پرواز ندارند. در غیر این صورت انتظار برای بلیط لحظه آخری ریسک زیادی دارد.

شرکت‌های هواپیمایی

در حال حاضر شرکت‌های هواپیمایی زیادی در ایران در حال فعالیت هستند. برای خرید بلیط هواپیما گزینه‌های متنوعی وجود دارد که شما می‌توانید یکی از آنها را برای سفر انتخاب کنید. بعضی از شرکت‌های هواپیمایی نام‌های شناخته شده‌تری هستند به همین خاطر قیمت بلیط آنها بالاتر است.

سیستمی یا چارتری بودن بلیط هواپیما

خرید بلیط چارتری یکی از گزینه‌های مناسب برای خرید بلیط ارزان است. بلیط چارتری به بلیطی گفته می‌شود که توسط شرکت چارترکننده به صورت یکجا و دربست خریداری شده و با قیمت پائین‌تری نسبت به بلیط سیستمی فروخته می‌شود. بلیط چارتری مزایا و معایب خاص خود را دارد اما می‌توان گفت برای کسانی که در هر لحظه و ساعتی آماده‌ی سفر هستند خرید بلیط هواپیمای چارتری انتخاب مناسبی است. همانطور که گفته شد قیمت بلیط به زمان آن بستگی دارد بنابراین بهتر است برای خرید بلیط چارتری هم به ساعت و روز و ماه پرواز دقت کنید. گاهی شرکت‌های هواپیمایی چارترکننده، بلیط‌های ویژه و قیمت‌های شگفت‌انگیز خود را در زمان‌هایی که ترافیک سفر پائین‌تر است، رو می‌کنند.

چرا بلیط چارتر بخریم؟

 

در مقابل بلیط سیستمی وجود دارد که به لحاظ قیمت از بلیط چارتری قیمت بالاتری دارد اما این نکته هم مهم است که در خرید بلیط چارتری خیالتان راحت است که در صورت کنسل شدن پرواز و یا پشیمان شدن مسافر، امکان استرداد وجود دارد.

گارانتی قیمت بلیط به این صورت است که آژانس‌های خدمات مسافرتی و سامانه‌های فروش بلیط هواپیما تضمین می‌کنند که بلیط با قیمت مناسب در اختیار مسافران قرار گیرد. سامانه خرید بلیط هواپیما علی بابا هم این امکان را برای مخاطبان خود فراهم کرده است.

رپورتاژ آگهی | تیم تبلیغات | بانک اطلاعات آموزشگاهی


کاربر گرامی سایت در حال بروزرسانی است. در صورت بروز هر گونه مشکل، پیشتر از شما پوزش می خواهیم. تا چند ساعت آینده مشکل برطرف خواهد شد.