اولین کمپین مجازی هنرجویان نوازنده
تاريخ درج :

روز ۲۱ ژوئن مصادف با 31 خرداد ماه، روز جهانی موسیقی می باشد. این رویداد از سال ۱۹۸۲ در فرانسه آغاز شده و با عنوان فستیوال موسیقی فرانسوی‌ها به شهرت رسیده است. پس از آن، وزیر فرهنگ وقت کشور فرانسه Jack Lang رخدادی بین المللی را بر همین اساس پایه‌گذاری کرد. در حال حاضر، روز ۲۱ ژوئن در کشور فرانسه تعطیل رسمی است، از طرف دیگر این تاریخ مصادف است با بلندترین روز سال و تخمین زده می‌‌شود که حدود 40 ملیون نفر در این جشن موسیقی رایگان شرکت کنند.

 

FetedelaMusique-Logo-farbig-gross-w600

در این رویداد بین‌المللی موسیقیدانانی از سراسر دنیا کنسرت‌های رایگان برگزار می‌کنند. محل اجرای آنها پارک‌ها، موزه‌ها و حتی ایستگاه‌های قطار است. هدف از این کار ترویج صلح و آرامش و اجرای موسیقی با کیفیت برای همه مردم است. امسال نیز آهنگسازان و تنظیم کنندگان از ۱۲۰ کشور جهان، در بیش از ۷۰۰ شهر، کنسرت رایگان برگزار خواهند کرد. 

تیم استارت آپ زونکن، بنک جامع اطلاعات آموزشگاهی، در نظر دارد برای به پا داشت این روز جهانی و همصدایی با تمام موسیقی دانان و هنرمندان جهان، برای اولین بار در ایران، یک کمپین مجازی در بین آموزشگاه های موسیقی سراسر کشور با انتشار کنسرت ها و اجرا های کوتاه یک دقیقه ای رایگان هنرجویان آموزشگاه ها برگزار نماید. امید است این روز بزرگ برای موسیقی جهان، در ایران نیز با شرکت و گردهمایی هنرمندان و آموزشگاه های موسیقی وطنمان گرامی داشته شود و برگزاری کنسرت ها در صورت کار این عزیزان و همچنین مسئولان این مرز بوم قرار گیرد.

شرایط ارسال ویدئو برای آموزشگاه های موسیقی به شرح زیر می باشد:

1) ارسال ویدئو ها برای ما از سه طریق ایرکت اینستاگرام: @zounkan_offficialpage، پشتیبانی تلگرام: @ZounkanSupport و پشتیبانی واتس اپ به شماره : 09361830145 می باشد.

2) زمان ویدئوی های ارسالی حداکثر یک دقیقه می باشد.

3) حداکثر فرصت آموزشگاه های برای ارسال ویدئوی هنرجویان منتخب خود تا 27 خرداد 97 می باشد. بدیهیست، اولویت نمایش ویدئو ها در اینستاگرام و وب سایت زونکن بر اساس ترتیب فایل های دریافت شده می باشد. لذا خواهشمندیم نسبت به ارسال هر چه سریعتر ویدئوی خود اقدام نمایید.

ضمنا، تیم زونکن قصد دارد، به عنوان یادگاری این روز جهانی، ویدئویی که بیشترین میزان مورد پسند (لایک) بازدیدکنندگان در اینستاگرام قرار گیرد، قدردانی ناچیزی از هنرجوی محترم و آموزشگاه ارسال کننده ویدئو انجام شود. از همکاری و همراهی تمامی عزیزان بسیار متشکریم.

زونکن

بانک جامع اطلاعات آموزشگاهی


کاربر گرامی سایت در حال بروزرسانی است. در صورت بروز هر گونه مشکل، پیشتر از شما پوزش می خواهیم. تا چند ساعت آینده مشکل برطرف خواهد شد.

A PHP Error was encountered

Severity: Core Warning

Message: Module 'timezonedb' already loaded

Filename: Unknown

Line Number: 0

Backtrace: