اپلای به کانادا

اپلای به دانشگاه های کانادا

کانادا شمالی ترین کشور قاره آمریکا و دومین کشور پهناور جهان بعد از روسیه است. کانادا از ثروتمند ترین کشور های دنیاست و همین موضوع، جذب مهاجران تحصیلی، کاری و ... به این کشور را بیشتر می کند. برای مهاجرت به کانادا از طریق کار و یا مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل و اپلای دانشگاه های کانادا علاوه بر اطلاع از مدارک موردنیاز اپلای و فرآیند اپلای، لازم است با شرایط کلی زندگی در کشور مقصد آشنا شوید.

فرهنگ در کانادا

از آن جایی که کانادا پذیرای مهاجران از ملیت های و کشور های مختلف است، قطعا تنوع فرهنگی متفاوتی را هم در بردارد. حدود 200 فرهنگ موجود در کانادا، این کشور را به محل مناسبی برای زندگی و تطبیق برای افراد تبدیل کرده است.

آب و هوای کانادا

کشور کانادا آب و هوای مختلفی دارد؛ به طوری که در هر منطقه و هر فصل تغییرات آب و هوا با دیگر منطقه ها متفاوت است. اکثرییت جمعیت کانادا در مرزهای جنوبی کشور زندگی می کنند. در مناطق جنوبی کانادا، در بهار آب و هوا معتدل، در تابستان گرم و در پاییز معتدل و مطلوب است. حداقل 7 ماه از سال در کانادا، آب و هوای معتدلی دارد.

هزینه زندگی در کانادا

هزینه زندگی در کانادا همانند آب و هوای آن در شهر ها و ایالت های مختلف، متفاوت است. به طور کلی هزینه های عمومی در کانادا همانند سایر کشور های توسعه یافته است. نکته مهم این است که عمده هزینه هایی که یک دانشجو در کانادا با آن روبروست، هزینه مسکن، خوراک و حمل و نقل است. البته با توجه به شهر و استان محل زندگی این هزینه ها متغیر است. به طور کلی خوراک در کانادا نسبت به اروپا ارزان تر است. همچنین برای دانشجویان بلیت های مخصوص در نظر گرفته شده است.

دانشگاه های کشور کانادا

در جدول زیر، لیست کاملی از دانشگاه های کانادا در رشته های فنی مهندسی، پزشکی، هنر، انسانی و علوم پایه آورده شده است. علاقمندان به اپلای به کانادا و اخذ پذیرش و بورسیه تحصیلی از دانشگاه های معتبر کانادا، میتوانند در جدول زیر به نکات مهمی شامل رتبه یا رنکینگ دانشگاه در جهان، شهری که دانشگاه در آن واقع شده، رشته های تدریسی دانشگاه و زبان تدریسی هر دانشگاه دست یابند. همچنین، داوطلبان پذیرش تحصیلی از دانشگاه های کانادا، می توانند محل قرارگیری دانشگاه ها را روی نقشه قرار داده شده بالای صفحه مشاهده نمایند. 

 

نام دانشگاه شهر رنکینگ دانشگاه زبان تدریسی رشته ها
نام دانشگاه شهر رنکینگ دانشگاه زبان تدریسی رشته ها

 

کاربر گرامی سایت در حال بروزرسانی است. در صورت بروز هر گونه مشکل، پیشتر از شما پوزش می خواهیم. تا چند ساعت آینده مشکل برطرف خواهد شد.